torsdag 3. januar 2013

Julebrus Cathrine Style!

Ikk'no som er som å få en flaske julebrus helt for seg selv!
Helst på små glassflasker, som Hamar og Lillehammer julebrus!
Da julegavene skulle overleveres lillejulaften,
laget jeg disse små overraskelsene til mine 4 barnebarn!
Jeg tok 1 stk. julebrus, og festet 1 sukkerstang, 1 kjærlighet og 2 små poser julegodteri,
med et rødt og hvitt rutete sløyfebånd rundt flaskens hals!
Og her står de og venter på nye eiere!
julebrus fikk grønne kjærligheter som pynt, mens 2 fikk røde!
Jeg regner med at julebrusen gikk ned på høykant, og at de søte små for lengst  har fått i seg julegoderiet!
Kanskje et tips til juletrefesten?

6 kommentarer:

  1. Ideen er lagret med tanke på fremtidens juleselskap med små barnebarn.

    SvarSlett
  2. Supersøte Cathrine! Tipper de små koste seg storligen med både brusen og julegodteriene.
    Takk for lang og hyggelig e-post. Du skal få en tilbake når bare tiden går litt i min favør. blir spennende å se hva du har funnet frem fra loppehjørnet ditt. God torsdag fortsatt. Klem Berit

    SvarSlett
  3. Så koselig! Det skal jeg huske på til neste år. Jentene mine ville elsket en sånn overraskelse :)

    Riktig godt år 2013!

    Tove

    SvarSlett
  4. Spennende! Kjempegod ide!
    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  5. For en god ide! Jeg skal ha guttebursdag her snart og tror jeg låner ideen din, et gøyalt alternativ til godteposer :-) Pam

    SvarSlett
  6. Super idé! Tar den med videre jeg :)

    Godt nytt år til deg!

    SvarSlett

Jeg har fått et økende problemer med spam i kommentarfeltet, så derfor må kommentarer godkjennes av meg før de publiseres. Ha en fin dag!